Η κοινωνική διάσταση της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

Τα θετικά μαθήματα (φυσική, χημεία, μαθηματικά, βιολογία) πάντα ήταν αυτά που παίδευαν τους μαθητές. Πάντα ακούγεται η απορία: «μα γιατί πρέπει να τα μάθω; Που θα μου χρησιμεύσουν;».

Μία πολύ ωραία απάντηση δίνει στο παρακάτω βίντεο (πατήστε στο link) ο επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστήμιου Κρήτης, π. διευθυντής των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης και ένας μεγάλος δάσκαλος, ο κ. Στέφανος Τραχανάς.

Η κοινωνική διάσταση της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s